TECH 320 OBD

  • LPG/CNG nadzor vbrizgavanja
  • Avtomatska OBD adaptacija
  • Avtomatsko in inteligentno odpravljanje napak preko OBD-a
  • Korekcija časa vbrizgavanja, ki je zasnovana na parametrih, ki so zabeleženi iz bencinskega ECU preko OBD vodila
  • Med vožno ročne nastavitve niso potrebne
  • OBD skeniranje parametrov in napak ter hkratna korekcija le-teh
  • Možnost uporabe pri 16 V motorjih v načinu MASTER/SLAVE
  • TECH algoritem + sistem avtomatske korekcije (avto-adaptacija)
  • Konfiguracija programa z opcijo TECH & STANDARD
  • Podprti OBD protokoli: CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141
  • Zaščita od kratkega stika in termalna zaščita
  • Aluminijasto ohišje

Serija TECH-320 OBD je zasnovana na moderni mikroprocesorski tehnologiji z 56-pinskim setom žic. Serija TECH-320 je zasnovana za motorje s 4/6/8 valjev (odvisno od verzije kontrolerja). Obstaja tudi možnost paralelnega povezovanja dveh kontrolerjev v MASTER/SLAVE načinu, tako da se lahko uporabi tudi pri 16 V motorjih. Pri izdelavi teh odličnih izdelkov se je uporabljala najsodobnejša tehnologija v kombinaciji z razumljivo in enostavno uporabnostjo. Kompaktno aluminijasto ohišje, dimenzije 190 x 125 x 30 mm, omogoča enostavno namestitev na vsak avtomobil.

Program TECH-320 OBD nudi enake funkcije in varnostne karakteristike kot tudi program TECH-300, kar zagotavlja odlično kakovost in uspešnost. Poleg tega, TECH-320 OBD ima možnost komunikacije s CAN in ISO protokoli, kot so: CAN (11/500; 29/500; 11/250; 29/500), ISO 14230 slow, ISO 14230 fast, ISO 9141. Povezava z avtomobilskim OBD sistemom je možna samo z dvema žicama, ne glede na protokol. Še ena prednost tega programa je tudi možnost pregledovanja in brisanja kod diagnostičnih težav in tudi čitanje vseh parametrov motorja, kot je to pri standardnem bencinskem OBD čitalcu.

Serija TECH-320 OBD ima avtomatsko DTC funkcijo brisanja (do 8). Po čitanju kode z napako in umestitve le-teh v tabelo “kode za izbris” kotroler avtomatsko briše spomin bencinskega računalnika. V nasprotnem primeru (če kod z napako niso uvrščeni v omenjeno tabelo), kontroler spiska napak ne bo izbrisal, da bi opozoril voznika o teh napakah.